Vecka 35

Du är på dag 243 av 280. (86,8%).
Du är i vecka 35.
Du har gått 34 fulla veckor och 4 fulla dagar (v34+4).
Du är i 8:e kalendermånaden.
Du är i 9:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Ons 6 maj 2009
Du har 37 dagar kvar till beräknad förlossning.

37 dagar kvar till BF och bara 9 arbetsdagar kvar   :-)
Har packat klart sovrum, vardagsrum och alla mina "vanliga" kläder som jag inte får på mig just nu. Mitt mål är att bara ha köket kvar i slutet av den här veckan, vi får vällan se hur det går med det.

Bulan börjar kännas riktigt jobbig nu, tung, ivägen och allmänt smärtsam, men jag håller ut, vad annars kan man göra, har inte så mycket val direkt  :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback