Uppdatering 2009-07-05

Hej hej alla!!!

Inte mycket tid till annat än min trollunge och min älskade sambo, men nu har jag lite tid över (23:48)

Under den senaste veckan har vi kommit på att sommarvärme inte är något för min dotter....nej nej, kallt ska det vara.
Filippa gråter i värmen och jag har fått värmeutslag (soldyrkaren i mig är frustrerad).

Ny bil har vi införskaffat och i veckan börjar vi fixa ordning med sovrummet, ska bli såååååå nice när det är klart!  :-)

Nu vill min "man" att jag ska komma och lägga mig, så god natt sverige

KRAAAAAM från galna familjen


Efter en dusch med mamma och pappa...skööönt var det :-)






Kommentarer
Postat av: ThereseJ

Så söt lilla Filippa är :) Får komma ut & hälsa på er ngn dag! Kram Therese J

2009-07-06 @ 12:03:15
Postat av: Jhonna

Va fin hon är....:-D Men ni måste ju uppdatera med bilder på huset o nya bilen oxå jue... Jag som bor så långt bort är ju nyfiken... Kram till hela familjen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback